Kesedaran Kristus dan Binaural Beats

Kesedaran Kristus dan Binaural Beats

Kesedaran Kristus bukanlah khusus kepada agama atau orang-orang tertentu. Kesedaran yang lebih tinggi adalah untuk sesiapa yang mahu bangkit dan terjaga. Ini kebangkitan diri membuatkan seseorang lebih manusia, serta, lebih suci. A kebangkitan rohani adalah impian setiap individu dan impian ini adalah mungkin untuk mencapai jika ia dicari. Langkah pertama dan yang paling penting untuk kesedaran Kristus adalah peringkat tinggi pembangunan evolusi. Tahap tinggi ini evolusi adalah apa yang membentuk asas kepada kesedaran Kristus.

Perkembangan evolusi merujuk kepada aplikasi pengetahuan rohani ke dalam kehidupan seharian. Ini, sudah tentu, tidak mudah, tetapi tidak begitu sukar sama ada. Dengan usaha yang hampir sesiapa sahaja boleh mencapai matlamat akhir mereka - kesedaran Kristus. Kita harus memaparkan ciri-ciri manusia tertentu, termasuk kesabaran, kejujuran, rendah hati dan keupayaan untuk memaafkan. Jika seseorang mempunyai sifat-sifat ini, maka mereka yang berkembang ke dalam kesedaran yang lebih tinggi. Mengamalkan kualiti ini mungkin sukar pada mulanya, tetapi apabila beberapa kejayaan dicapai, terdapat biasanya tidak memegang satu gol.

Oleh kerana kesedaran yang lebih tinggi berlaku pada frekuensi otak yang lebih tinggi, silap mata adalah denda fikiran yang menala frekuensi tinggi. Berdegup binaural boleh membantu dengan ini, mereka boleh menghasilkan dan naik kereta api gelombang otak frekuensi tinggi di dalam otak. Cubalah mendengar rentak ini meletakkan otak ke dalam keadaan terbuka di mana ia adalah lebih mudah untuk individu untuk mengalami kebangkitan. Walaupun kemajuan yang boleh menjadi perlahan, dengan amalan, siapa yang pasti untuk mencapai kesedaran yang lebih tinggi. Setelah fikiran mendapat ditala dan menyesuaikan untuk frekuensi tinggi, ia menjadi lebih mudah untuk mencapai keadaan yang bangun dan bergerak ke hadapan dengan keadaan kesedaran Kristus.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar