Pemulihan Sleep Asli Anda Boleh Gunakan

Pemulihan Sleep Asli Anda Boleh Gunakan

Apabila kita menghadapi masalah tidur, kami mungkin tidak segera beralih kepada ubat tidur semula jadi tetapi apa yang doktor menetapkan kita. Saya fikir apabila ia datang kepada apa-apa dan segala-galanya yang melibatkan kesihatan dan keselesaan kita, kita ada untuk memastikan ia sebagai semula jadi yang mungkin.

Tidur satu tindakan semulajadi yang diperlukan oleh badan kita. Ini adalah masa yang badan kita mengisi semula tenaga yang kita hilang apabila kita terjaga. Walau bagaimanapun, ada kalanya bahawa sesuatu yang mengganggu rutin semula jadi atau sesuatu yang menghalang kita daripada mendapat tidur yang berkualiti.

Kami menghadapi masalah seperti insomnia, berdengkur dan apnea tidur. Masalah-masalah ini semua mempunyai kualiti yang tersendiri tetapi mereka semua boleh menghalang pemulihan lengkap tahap tenaga kita.

Apnea tidur adalah keadaan di mana proses pernafasan kita terganggu kerana bernafas jeda yang boleh bertahan untuk beberapa saat. Berdengkur, di sisi lain, tidak hanya memberi kesan kepada orang yang mengalami masalah ini tetapi juga rakan kongsi katil mereka yang diganggu oleh dengkuran bunyi boleh membuat. Insomnia menghalang orang yang terlibat sama ada daripada mengekalkan tidur bahagia atau mendorong tidur.

Saya pasti anda sedar kekurangan kesan yang rehat boleh lakukan untuk badan. Anda tidak boleh berfungsi dengan baik pada hari yang disebabkan oleh masalah-masalah ini. Kurang tumpuan boleh dikenakan bayaran kerja atau perhubungan anda dengan orang lain.

Saya menggalakkan orang ramai untuk menggunakan ubat-ubat tidur semula jadi. Berbanding dengan ubat-ubatan preskripsi, ini masih pertaruhan yang lebih selamat. Secara peribadi, saya tidak suka idea yang diberi dadah untuk jatuh ke dalam tidur.

Pertama, cuba untuk membuat bilik anda sebagai tunda mendorong yang mungkin. Pastikan suhu yang tepat. Pastikan anda mempunyai gear katil selesa seperti pakaian anda atau kunci atau bantal anda.

Adakah ritual anda sendiri seperti mencipta suasana yang santai dengan penggunaan minyak aromaterapi. Anda boleh memainkan muzik yang menenangkan atau membaca novel.

Jika masalah anda disebabkan oleh apnea tidur atau berdengkur, cuba untuk menangani isu asasnya. Kebanyakan masa ini adalah disebabkan oleh berat badan berlebihan. Oleh itu, cuba kehilangan beberapa paun dan anda boleh mendapat lebih daripada jumlah sedikit rehat.

Jika ia adalah insomnia, kemudian cuba untuk tidak melakukan perkara-perkara yang menyebabkan insomnia. Kurangkan kafein. Ikut pola tidur separuh ketat.

Anda juga boleh menggunakan ubat-ubatan herba:
1. Valerian
Terdapat banyak kajian yang dijalankan untuk menguji keberkesanannya. Keputusan yang sangat menyenangkan. Malah, saintis berkata, ini adalah lebih baik daripada ubat-ubatan anti-kerisauan sans kesan sampingan.

Wort 2. St John
Ini asalnya digunakan untuk merawat gangguan tingkah laku. Tetapi disebabkan oleh kesan yang baik pada tahap serotonin dan melatonin kita, ini juga boleh menyebabkan tidur.

3. Passion Flower
Bersama-sama dengan herba lain yang dikenali sebagai hop, ubat botani ini boleh menggalakkan tidur.

4. Chamomile
Cuba minum ini dalam bentuk teh kanan sebelum tidur dan anda akan kagum dengan sifat-sifat yang menenangkan.

Satu lagi remedi semula jadi anda boleh gunakan adalah produk yang dipanggil Serenite Plus. Ini terdiri daripada bahan-bahan semula jadi seperti bunga Passion, oat, berketayap dan garam tisu biochemic untuk membantu mencapai keputusan yang optimum tanpa risiko kesan sampingan.

Serenite Plus telah terbukti berkesan oleh pakar-pakar dan pengguna untuk mendorong tidur yang lebih baik daripada mana-mana ubat-ubatan preskripsi. Ia juga melegakan saraf untuk mengurangkan kebimbangan dan kebimbangan. Dengan bantuan produk ini, anda boleh menambah tenaga anda tanpa suatu halangan.

Ubat tidur semula jadi boleh bekerja untuk anda juga jika anda mencuba. Ia bukan satu idea yang baik untuk menderita melalui masalah ini tanpa meminta apa-apa jenis bantuan. Melakukan sesuatu mengenainya dan anda boleh menyelamatkan diri dari komplikasi kesihatan yang mungkin.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar