Tendon Rawan Formula - Alternatif Pain Killer

Tendon Rawan Formula - Alternatif Pain Killer

Bromelain adalah protease yang kuat anti-radang dengan ciri-ciri serupa dengan NSAID tanpa merangsang tindak balas antibodi.

Akar halia, kunyit, dan Boswellia Serata juga menunjukkan apa-apa kesan yg melarang COX. Komponen ini bertindak dengan cara yang bijak, semula jadi, dan bersinergi untuk menghalang keradangan dan menggalakkan pembinaan semula yang sihat dan penyelenggaraan tisu.

Ginger atau Zingiber officianale bertindak sebagai anti-radang. Ia menghalang lata keradangan yang sebenar, khususnya COX-2. Ini membolehkan COX-1 untuk terus menghasilkan prostaglandis dan melindungi lapisan mukosa usus kita. Perencatan COX-2 secara mendadak mengurangkan kesakitan dan keradangan tanpa kesan sampingan gastrousus yang boleh dilihat dengan lain-lain COX-2 inhibitor.

Boswellin resin dari pokok Boswellia serrata telah digunakan untuk beribu-ribu tahun. Asid Its telah ditunjukkan untuk menyokong fungsi sendi yang sihat dengan menghalang tindakan leukotrienes dan melancarkan perjalanan darah.

Sendi, tendon, dan ligamen
Sendi dan tendon kami adalah cukup penting kerana tulang kita dan tetapi hanya seolah-olah mendapat perhatian jika mereka menuntutnya. Apabila mereka lakukan, walaupun tugas-tugas kecil boleh menjadi yang utama dan tugas-tugas utama yang menjadi peringatan hidup sebelum keadaan bersama ditetapkan dalam.

Semua tisu penghubung yang berbeza-beza adalah penting untuk membuat pergerakan yang betul, tidak menyakitkan, dan cecair. Sendi tak alih kami dan juga orang-orang yang bergerak bebas berkhidmat sebagai pautan dan pelincir yang membolehkan kita untuk kekal dalam gerakan. Tulang membuat hubungan di sendi dan terikat dengan ligamen. Dan, otot mengikat ke tulang melalui tendon.

OSTEOARTRITIS dan sakit sendi
Osteoarthritis dan syarat reumatik lain boleh melemahkan. Lapisan nipis rawan di antara tulang rehat turun dari bearing aktiviti kami dan tulang kehilangan lapisan pelincir di antara mereka. Hujung kasar tulang datang dalam hubungan dengan satu sama lain dan menyebabkan kesakitan, bengkak, kekakuan, dan loos pergerakan sendi dari masa ke masa.

PENCEGAHAN
Pencegahan adalah Penyembuhan yang terbaik. Jika anda mempunyai sebarang aduan daripada sendi, ligamen anda, atau tendon, kemudian Vitagesic adalah cara yang berkesan untuk menjaga mereka dengan cara itu. Pecahan rawan adalah perlahan dan berlaku dalam tempoh masa yang panjang tanpa menunjukkan gejala. Menyokong mereka semasa mereka berada sihat adalah cara yang lebih baik untuk mengurangkan peluang mereka membantah dengan kuat dan menyakitkan kemudian hari.

KENAPA VITAGESIC?
Vitagesic Phytovi ini adalah campuran mineral digabungkan dengan tumbuhan dan haiwan enzim yang bertujuan untuk penyembuhan dan mencegah kerosakan atau perkembangan haus dan lusuh pada tisu penghubung kami. Vitagesic boleh meningkatkan peredaran, kesihatan dan fleksibiliti tisu penghubung, pemulihan daripada sukan atau kecederaan kerja, dan menggalakkan penuaan yang sihat sendi, ligamen, dan tendon. Ia boleh digunakan untuk membantu meringankan keadaan akut dan juga hari tambahan tendon dan tulang rawan sokongan mudah.

FUNGSI
Vitagesic adalah kombinasi herba yang unik sinergi dan enzim terkenal dengan keupayaan mereka untuk turun mengawal laluan keradangan untuk sihat COX-2 perencatan. Ia menyediakan bahan-bahan kontemporari pada dos terapeutik penuh, memberi anda pendekatan baru untuk sokongan sistem penuh. Ia mempunyai aktiviti enzim proteolitik yang paling kuat daripada apa-apa jenis produk. Enzim proteolitik, juga dikenali sebagai protease, membantu mengurangkan radang dan pembaikan tisu kerosakan dan tisu penghubung di seluruh badan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar